Subject: Vs: Teabenõue
From: "Marko Tiisler" <[email-masked]>
To: "NAHKOR Karolina" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 08:48:41 +0300

Austatud Karolina Nahkor

Palun leidke 2024 II kvartalis väljaveetud ravimite andmed kirja lisas.

Kõike head soovides!

Marko Tiisler

Ravimiamet

Järelevalveosakond

Sisse- ja väljaveo järelevalve büroo juhataja

Tel 737 4140

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.

From: NAHKOR Karolina <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 24. september 2024 15:08
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palume väljastada Tamro Eesti OÜ-le, registrikood 10173188, aadress Pärnu
mnt 501, Laagri Harjumaa, teabenõude korras alljärgnev teave.

Millised ravimid on Eestist välja veetud 2024. aasta teises kvartalis?

Palume teave esitada e-postile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Karolina Nahkor

Tamro Baltics | Tamro Eesti OÜ

Head of Non-Regular Sales Unit

Pärnu mnt. 501

76401 Laagri, Estonia

Phone +372 6503 619

Mobile +372 562 39 550

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tamrobaltics.com/> www.tamrobaltics.com